Заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань

ЖахПоганенькоДобреДуже добреЧудово (1 оценок, в среднем: 5,00 из 5)
Loading ... Loading ...

Інтегроване заняття з пріоритетом логіко — математичних завдань. (Середня група).

Тема: «Подорож в казковий світ.»

Діти забігають в зал під музику і стають півколом.

Незвичайне привітання:

Доброго ранку, сонце привітне, (Руки вгору)

Доброго ранку, небо блакитне, (Руки розводимо)

Доброго ранку у небі пташки, (Махаємо руками)

Доброго ранку маленькі дубки, (Присіли)

Доброго ранку, добрії люди. (Повертаємось до людей — руки на груди нахиляємось)

Ми Вас вітаємо, любимо, знаємо. (Взятись за руки і посміхнутьсь в усі боки)

Бо живемо ми в одному краю

Доброго ранку

Вихователь:

Ви знаєте діти:

Я бачила по вулиці тут казочка ходила

Чи сумно стало в книжці їй?

Чи просто заблукала?

І ось вона прийшла до нас Сьогодні на світаночку.

Давайте разом зазирнемо швиденько в тую казочку.

Вихователь: Дітки, а давайте здійснимо подорож в казковий світ. (Виходить бабуся і плаче)

Вихователь: Бабусю, ти чого плачеш?

Бабуся: Плачу бо ніхто мені не допоможе.

Вихователь: Що сталось?

Бабуся: Спекла коржик, але він втік. Як мені його знайти?


Вихователь: Дітки давайте допоможемо бабусі знайти коржик.

Бабуся: Я піду в один бік, а ви в інший, може разом знайдемо.

Вихователь: Що ж вирушаємо в подорож.

Заходимо в ліс.

А там багато ялинок.

Знаходимо вищу, нижчу, найнижчу.

Діти підходять і показують ялинки.

Тут вистрибує зайчик (злякались).

Вихователь: Добрий день, зайчику.

Зайчик: Добрий день.

Вихователь: Зайчик ти не бачив коржика?

Зайчик: Бачив, але він мене перехитрив і втік.

Вихователь: Зайчик допоможеш нам знайти коржика.

Зайчик:  Допоможу, якщо ви мені допоможете порахувати капусточку, бо я не знаю чи хватить для моїх діток.

Зайчих викладає капустинку.

Вихователь: Скільки капустино?

Діти: Одна, принеси і математичної галявини цифру 1.

Зайчик викладає ще одну капустинку — дитина приносить цифру 2 (3,4,5)

Зайчик: Дякую вам дітки, що допомогли мені рахувати тепер я піду з вами шукати коржик.

І подорожуємо далі.

Зустрічаємо ведмедика, який сидить на пеньку і реве.

Вихователь: Добрий день, ведмедику.

Ведмідь: Добрий день

Вихователь: Чи бачив ти тут коржика?

Ведмідь: Ох, той коржик, він запорошив мені всі очі цукровою пудрою і тепер я нічого не бачу.

- Дітки допоможіть знайти мені бочку з медом. Де вона?

Діти: Під пеньком ведмедику шукай.

(Ведмідь шукає бочку і знаходить).

Ведмідь: А де мій картуз?

Діти: Па клинці висить .

Ведмідь: Ой дякую. А десь корзина з шишками була, не знайду.

Діти: Та ось по заду тебе ведмедику.

Ведмідь: А де ви дітки?

Діти: Та попереду тебе.

( Витираємо ведмедику очі і йдемо далі.)

Подорож продовжується і діти зустрічають лисичку, яка гірко плаче.

Вихователь: Добрий день, лисичку.

Лисичка: Добрий день.

Вихователь: Ти чого плачеш?

Лисичка: Та ось хотіла коржика з’їсти та зуб поламала.

Вихователь: Ох бідна лисичка. Лисичка пішли з нами шукати коржика.

Лисички: Піду, якщо ви мені допоможете збудувати хатинку, бо я не знаю як ЇЇ будувати.

Вихователь: Дітки, а що спочатку потрібно будувати?

Діти: Стіни, потім дах, вікна і двері.

Вихователь: Давайте пригадаємо яку геометричну фігуру потрібно для стін хатинки?

Діти: Квадрат. (Дитина знаходить квадрат)

Вихователь: Яка геометрична фігура потрібна для даху?

Діти: Трикутник (Дитина знаходить трикутник)

Вихователь: Яка геометрична фігура потрібна для вікон?

Діти: Маленький квадрат.

Вихователь: Яка геометрична фігура потрібна для дверей?

Діти: прямокутник.

Покажи…

Вихователь: Ось лисичка ми і побудували тобі хатинку.

Лисичка: Дякую вам, дітки.

Вихователь: Лисичка так зраділа, що навіть заспівала.

- А давайте і ми трішки відпочинемо — запропонувала вихователька.

(Лисичка співає, а діти танцюють)

Вихователь: Так і не знайшли ми коржика.

Дитина: Та ось, він під ялиночкою лежить.

(Виходить, бабуся втомлена, обідраний фартух)

Бабуся: Не знайшла я коржика, обходила весь ліс.

Вихователь: Не хвилюйся бабусю, ми його знайшли, ось він.

(Бабуся дякує і йде в хатинку)

Вихователь: Дітки, а давайте для бабусі зробимо подарунок, розфарбуємо фартушок.

(Діти ставлять картопляні печатки, по закінченню роботи, кличуть бабусю. Бабуся виходить і дітки дарують бабусі фартушок, а решту фартушків дарують гостям. Бабуся дякує діткам і пригощає їх печивом.)

Вихователь: Ось і закінчилась подорож в казковий світ.

Підсумок заняття.